Tuesday, August 4, 2009

TenSion...TeNsiOn!!!


Assalamualaikum....(@_@)

~Ni dh msk mgu ke-5 tp aku dan 4 org member aku yang laen (muni,iela,nazri dan jali) x dpt jmpe umi kitaorg lg..kepala pn dh pening nie..tgal lg dlm 5mgu nk bentang proposal tesis..sms dihntar x b'bls pn...pintu bilik di ketuk x de respon dr dlm...nk call tkut m'ganggu pulak...camne nie???tension ngoh la...Semangat b'kobar-kobar nk jmpe umi nie...tibe2 x dpt jupe... ape la nasib badan...ade kwn2 yg panggil aku dan 4 org lg member aku tu mcm anak-anak terbiar...huhu3 x pela..nk wat camne...Sabarrrrrr jelaaaaaa...kan sabar tu separuh drpd iman....aku dan kwn2 yg laen akan trus menunggu..menunggu...dan terus menunggu....bkn hanya dgn hanya menunggu tp disertai skali dgn usaha utk b'jmpe dgn Pn.Kalthum tu...

~Assigment pn dh semakin b'tmbh...byk bnda nk kna wat..sambil b'jln sambil b'fkir...byk benda duk maen2 dlm otak skrg nie..kalo scan otak ni mst byk urat2 otak yg b'serabut..sampaikan nk tido pn t'bayang2 ape yg aku nk buat. Kan best kalu ader pntai kat cni leh la duk lepak kat tepi pntai smbil mkn goreng pisang ngn member2..tgk ombak2 laut terasa tenang di hati..x la rse tension sgt...aku rinduuuuuuuuuuu!!!!






2 comments:

KaCaNg87 said...

bTol3..KacaNg pon 10syen gk..mne la Umi kte ni..x jpe2 lG..xdpt dikesaN..hohoh..kaCang Pon dH fenin duK pk psL teSis ni..MKn tesis..Mndi tesiS..Tdo mimPi teSis..aDoIyaii...StreSssssssssss...
pape pon,kte Doa La byk2 LieZa Kc..Hope DipeRmuDahkn sumer UruSan kte..iNsYaAllah..

LieZa_kC said...

btul 2 cik kacang...huhu3